Facebook Logosunu Değiştirdi

ABD merkezli teknoloji şirketi Meta, Facebook’un logosunu yeniden tasarladı, ancak değişiklikler oldukça minimal. Logonun temel rengi biraz daha koyu bir maviye dönüştü ve “f” harfinde bazı ince değişiklikler yapıldı. Bu değişiklikler, Meta’nın logosunu daha cesur ve kalıcı hale getirmeyi amaçlıyor.

Meta, değişikliklerin Facebook’un kimliği için önemli olduğunu belirtiyor ve bu güncellemelerin uygulamanın tasarımına daha fazla uyum sağladığını söylüyor. Ayrıca, mavinin daha koyu bir tonunun Facebook’un logosunun daha güçlü bir ifadesini yarattığını vurguluyor.

Facebook’un logosundaki değişen ufak ayrıntılar kullanıcılar tarafından çok fark edilmedi.

What do you think?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

GIPHY App Key not set. Please check settings

500 Bin Yıllık İnsan Eliyle İnşa Edilmiş Ahşap Yapı Keşfedildi: İnsanlık Tarihi Baştan Yazılabilir!

Akılalmaz Olay! Top Mermisini Eritmek İsteyen Hurdacı Öldü